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La fedeltà del cliente oltre la prospettiva comportamentale: un modello interpretativo nell’ambito dei servizi 1-gen-2008 BALBONI, BERNARDO +
SME practice towards integrated marketing communications 1-gen-2010 BALBONI, BERNARDO +
L'impatto del Made in Italy sul comportamento d'acquisto dei consumatori cinesi 1-gen-2011 BALBONI, BERNARDO +
Risorse, competenze e internazionalizzazione nelle PMI di subfornitura. Un'analisi esplorativa nel comparto plasto-meccanico 1-gen-2011 BORTOLUZZI, GUIDOBALBONI, BERNARDO
Counterfeiting: A growing threat to luxury products. 1-gen-2012 BALBONI, BERNARDO +
Retail service quality as a key activator of grocery store loyalty 1-gen-2012 BALBONI, BERNARDO +
Lo sguardo dei consumatori verso la marca di lusso nell'epoca della contraffazione 1-gen-2013 BALBONI, BERNARDO +
Le alliance capability: tra meccanismi formali e competenze tacite 1-gen-2013 BALBONI, BERNARDO +
Customer Value Management. Valore, strategie e performance nella gestione del portafoglio clienti 1-gen-2013 BALBONI, BERNARDO
The role of internal and perceived alliance management capabilities in supporting international alliance performance of SMEs 1-gen-2013 BORTOLUZZI, GUIDOBALBONI, BERNARDO +
The two sides of alliance management capability in SMEs' international alliance 1-gen-2013 BORTOLUZZI, GUIDOBALBONI, BERNARDO +
Business Model Design and the Growth of Science-based and High-tech New Ventures: towards a possible convergence? 1-gen-2013 BALBONI, BERNARDOBORTOLUZZI, GUIDOTIVAN, MORENOTRACOGNA, ANDREAVENIER, FRANCESCO
On the relationship between size, capabilities and internationalization: An explorative analysis of Italian subcontracting SMEs 1-gen-2013 BALBONI, BERNARDOBORTOLUZZI, GUIDO +
The country of origin effect on retailer buying behavior: a cross-country analysis on Italian footwear 1-gen-2014 BALBONI, BERNARDO +
Beyond the entry phase. A study on the determinants of the export performance of the firm in emerging markets. 1-gen-2014 BORTOLUZZI, GUIDOBALBONI, BERNARDO +
The Growth Drivers of Start-up Firms and Business Modelling: A First Step toward a Desirable Convergence 1-gen-2014 BORTOLUZZI, GUIDOTIVAN, MORENOTRACOGNA, ANDREAVENIER, FRANCESCOBALBONI, BERNARDO
Internazionalizzazione e performance: strategie e competenze per la crescita nei mercati emergenti 1-gen-2014 BALBONI, BERNARDOBORTOLUZZI, GUIDO +
The effects of social media on brand attitude and WOM during a brand crisis: Evidences from the Barilla case 1-gen-2014 BALBONI, BERNARDO +
The Impact of Relational Capabilities on the Internationalization Process of Industrial Subcontractors 1-gen-2014 BALBONI, BERNARDOBORTOLUZZI, GUIDOVIANELLI, DONATA
Le dimensioni dell’innovazione in un cluster del vino italiano 1-gen-2015 VENIER, FRANCESCODE LUCA, PATRIZIABORTOLUZZI, GUIDOBALBONI, BERNARDO
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