Sfoglia per Autore BALBONI, BERNARDO
La fedeltà del cliente oltre la prospettiva comportamentale: un modello interpretativo nell’ambito dei servizi
2008-01-01 Grappi, S; Gabrielli, V; Balboni, Bernardo
SME practice towards integrated marketing communications
2010-01-01 V., Gabrielli; Balboni, Bernardo
L'impatto del Made in Italy sul comportamento d'acquisto dei consumatori cinesi
2011-01-01 Balboni, Bernardo; S., Grappi; E., Martinelli; M., Vignola
Risorse, competenze e internazionalizzazione nelle PMI di subfornitura. Un'analisi esplorativa nel comparto plasto-meccanico
2011-01-01 Bortoluzzi, Guido; Balboni, Bernardo
Counterfeiting: A growing threat to luxury products.
2012-01-01 S., Grappi; I., Baghi; Balboni, Bernardo; V., Gabrielli
Retail service quality as a key activator of grocery store loyalty
2012-01-01 E., Martinelli; Balboni, Bernardo
Customer Value Management. Valore, strategie e performance nella gestione del portafoglio clienti
2013-01-01 Balboni, Bernardo
Le alliance capability: tra meccanismi formali e competenze tacite
2013-01-01 Balboni, Bernardo; Vignola, M.
Lo sguardo dei consumatori verso la marca di lusso nell'epoca della contraffazione
2013-01-01 I., Baghi; Balboni, Bernardo; V., Gabrielli; S., Grappi
The role of internal and perceived alliance management capabilities in supporting international alliance performance of SMEs
2013-01-01 Bortoluzzi, Guido; Balboni, Bernardo; Vignola, M.
The two sides of alliance management capability in SMEs' international alliance
2013-01-01 Bortoluzzi, Guido; Balboni, Bernardo; Vignola, M.
On the relationship between size, capabilities and internationalization: An explorative analysis of Italian subcontracting SMEs
2013-01-01 Balboni, Bernardo; Bortoluzzi, Guido; R., Grandinetti
Business Model Design and the Growth of Science-based and High-tech New Ventures: towards a possible convergence?
2013-01-01 Balboni, Bernardo; Bortoluzzi, Guido; Tivan, Moreno; Tracogna, Andrea; Venier, Francesco
The country of origin effect on retailer buying behavior: a cross-country analysis on Italian footwear
2014-01-01 Marchi, G.; Martinelli, E.; Balboni, Bernardo
The effects of social media on brand attitude and WOM during a brand crisis: Evidences from the Barilla case
2014-01-01 Pace, Stefano; Balboni, Bernardo; Gistri, Giacomo
Beyond the entry phase. A study on the determinants of the export performance of the firm in emerging markets.
2014-01-01 Bortoluzzi, Guido; Balboni, Bernardo; Chiarvesio, M.; Di Maria, E.; Tabacco, R.
Internazionalizzazione e performance: strategie e competenze per la crescita nei mercati emergenti
2014-01-01 Balboni, Bernardo; Bortoluzzi, Guido; Maria, Chiarvesio; Raffaella, Tabacco
The Growth Drivers of Start-up Firms and Business Modelling: A First Step toward a Desirable Convergence
2014-01-01 Bortoluzzi, Guido; Tivan, Moreno; Tracogna, Andrea; Venier, Francesco; Balboni, Bernardo
The Impact of Relational Capabilities on the Internationalization Process of Industrial Subcontractors
2014-01-01 Balboni, Bernardo; Bortoluzzi, Guido; Vianelli, Donata
Le dimensioni dell’innovazione in un cluster del vino italiano
2015-01-01 Venier, Francesco; DE LUCA, Patrizia; Bortoluzzi, Guido; Balboni, Bernardo
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile