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Creare valore nell’Orientamento attraverso il rafforzamento delle relazioni con gli stakeholder interni ed esterni in una logica sistemica di conoscenze condivise 1-gen-2015 VIANELLI, DONATAGHIRARDI, MONICAMENINI, MARAPERICH, LuisaPORTOSI, GiovanniTRITTA, Michele
Aesthetic design: The role of (in)congruent brand-retail settings on consumer brand purchase intentions 1-gen-2015 VALTA, MANUELAVIANELLI, DONATA +
Consumer Ethnocentrism, National Identification, and Cosmopolitanism 1-gen-2015 VIANELLI, DONATA +
Shopping Experiences and Luxury Brands: Consumer Response to Holistic Brand Cues across Multiple Retail Settings 1-gen-2015 VALTA, MANUELAVIANELLI, DONATA
New Perspectives on the Interplay Between In-Store And Out-Of-Store Brand Factors across Multiple Retail Contexts: Consumer Response to Luxury Brand Experiences 1-gen-2015 VALTA, MANUELAVIANELLI, DONATA +
A summated rating scale for measuring city image 1-gen-2015 VIANELLI, DONATA +
New processes of value creation: consumer responses to contemporary retail scenarios 1-gen-2016 VALTA, MANUELAVIANELLI, DONATA +
L’identità territoriale come risorsa per creare valore nei mercati esteri. Una ricerca qualitativa sul ruolo della distribuzione nel comparto del Prosecco in USA 1-gen-2016 PEGAN, GIOVANNAVIANELLI, DONATA
Global marketing: contemporary theory, practice, and cases 1-gen-2016 VIANELLI, DONATA +
Diesel: An Unconventional, Innovative, International-Lifestyle, Italian Company 1-gen-2016 VIANELLI, DONATAPEGAN, GIOVANNAVALTA, MANUELA
Territorio e innovazione: il ruolo della filiera vitivinicola 1-gen-2016 VIANELLI, DONATA +
Il made in Italy nell’economia internazionale 1-gen-2016 VIANELLI, DONATA
Value creation in foreign markets: wine importers and their Country of Origin Proclivities 1-gen-2017 PEGAN, GIOVANNAVIANELLI, DONATAREARDON, JAMES
Customer journey e trasformazione digitale 1-gen-2017 VIANELLI, DONATA
The mediating effect of store image and consumer attention to COO on the relationship of COO and retailers’ intention to buy 1-gen-2017 Vianelli D.Valta M. +
The effect of COO on retail buyers’ propensity to trial new products 1-gen-2017 REARDON, JAMESVIANELLI, DONATA +
The Influence of Product Context Complexity on Processing Fluency and Product Evaluation Across Shop Environments 1-gen-2017 VALTA, MANUELAVIANELLI, DONATA
Competenze per ripensare l’alleanza Scuola – Università. Cosa si aspetta l’Università ai fini del successo formativo. 1-gen-2017 Michele TrittaDonata Vianelli
Impegno religioso e consumo verde: quali relazioni? 1-gen-2018 Pegan G.de Luca P.Vianelli D.
Le relazioni tra impresa e mercato. Una riflessione sui "segnali di fumo" che sono diventati realtà 1-gen-2018 Vianelli Donata
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