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New Perspectives on the Interplay Between In-Store And Out-Of-Store Brand Factors across Multiple Retail Contexts: Consumer Response to Luxury Brand Experiences
2015-01-01 Valta, Manuela; Vianelli, Donata; Stöttinger, Barbara
Aesthetic design: The role of (in)congruent brand-retail settings on consumer brand purchase intentions
2015-01-01 Valta, Manuela; Vianelli, Donata; Stottinger, Barbara
Consumer Ethnocentrism, National Identification, and Cosmopolitanism
2015-01-01 Vianelli, Donata; Reardon, James; Guercini, Simone
Shopping Experiences and Luxury Brands: Consumer Response to Holistic Brand Cues across Multiple Retail Settings
2015-01-01 Valta, Manuela; Vianelli, Donata
Creare valore nell’Orientamento attraverso il rafforzamento delle relazioni con gli stakeholder interni ed esterni in una logica sistemica di conoscenze condivise
2015-01-01 Vianelli, Donata; Ghirardi, Monica; Menini, Mara; Perich, Luisa; Portosi, Giovanni; Tritta, Michele
A summated rating scale for measuring city image
2015-01-01 Gilboa, Shaked; Jaffe, Eugene D.; Vianelli, Donata; Pastore, Alberto; Herstein, Ram
Global marketing: contemporary theory, practice, and cases
2016-01-01 Alon, Ilan; Jaffe, Eugene; Prange, Christiane; Vianelli, Donata
Diesel: An Unconventional, Innovative, International-Lifestyle, Italian Company
2016-01-01 Vianelli, Donata; Pegan, Giovanna; Valta, Manuela
New processes of value creation: consumer responses to contemporary retail scenarios
2016-01-01 Valta, Manuela; Vianelli, Donata; Stottinger, Barbara
Il made in Italy nell’economia internazionale
2016-01-01 Vianelli, Donata
L’identità territoriale come risorsa per creare valore nei mercati esteri. Una ricerca qualitativa sul ruolo della distribuzione nel comparto del Prosecco in USA
2016-01-01 Pegan, Giovanna; Vianelli, Donata
Territorio e innovazione: il ruolo della filiera vitivinicola
2016-01-01 Marino, Vittoria; Vernuccio, Maria; Vianelli, Donata; Quattrociocchi, Bernardino
Competenze per ripensare l’alleanza Scuola – Università. Cosa si aspetta l’Università ai fini del successo formativo.
2017-01-01 Tritta, Michele; Vianelli, Donata
The mediating effect of store image and consumer attention to COO on the relationship of COO and retailers’ intention to buy
2017-01-01 Vianelli, D.; Gregori, M.; Valta, M.
Customer journey e trasformazione digitale
2017-01-01 Vianelli, Donata
Value creation in foreign markets: wine importers and their Country of Origin Proclivities
2017-01-01 Pegan, Giovanna; Vianelli, Donata; Reardon, James
The Influence of Product Context Complexity on Processing Fluency and Product Evaluation Across Shop Environments
2017-01-01 Valta, Manuela; Vianelli, Donata
The effect of COO on retail buyers’ propensity to trial new products
2017-01-01 Reardon, James; Vianelli, Donata; Miller, Chip
She-conomy, tecnologia e imprenditorialità
2018-01-01 Vianelli, Donata
Le relazioni tra impresa e mercato. Una riflessione sui "segnali di fumo" che sono diventati realtà
2018-01-01 Vianelli, Donata
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