Sfoglia per Autore
She-conomy, tecnologia e imprenditorialità
2018-01-01 Vianelli, Donata
Does Culture Affect Consumer Behaviour, When Shopping On-Line?
2018-01-01 Alaoui, Adnane; Vianelli, Donata
Is the Tourism Destination a Core Attribute in the Choice of Cruise Consumers?
2019-01-01 Vianelli, Donata; Valta, Manuela
La comunicazione dei valori dell'impresa familiare nei mercati internazionali
2020-01-01 Vianelli, Donata; DE LUCA, Patrizia; Pegan, Giovanna
Customer Experience in the Coffee World. Qualitative Research on the US Market
2020-01-01 de Luca, P.; Pegan, G.; Vianelli, D.
Family business internationalization: an insight into opportunities and challenges
2020-01-01 Alon, Ilan; Ranfagni, Silvia; Vescovi, Tiziano; Vianelli, Donata
Brand Experiences, Retail Scenarios, and Brand Images in the Fashion Industry
2020-01-01 Valta, Manuela; Vianelli, Donata
La gestione della complessità nelle strategie omnicanale dell’impresa internazionale
2020-01-01 Vianelli, D.; de Luca, P.; Pegan, G.
International marketing strategy. The country of origin effect on Decision-Making in practice
2020-01-01 Pegan, G.; Vianelli, D.; de Luca, P.
Locavorism: an overview of the literature and future research opportunities
2021-01-01 Balzano, Marco; Vianelli, Donata
Marketing internazionale
2021-01-01 Vianelli, Donata
Global Marketing. Strategy, Practice, and Cases [3. edition]
2021-01-01 Alon, Ilan; Jaffe, Eugene; Prange, Christiane; Vianelli, Donata
Il nuovo locale nelle strategie di marketing delle imprese globali
2021-01-01 Vianelli, D.
Consumer-based Triggers or Organizational Green Culture? Exploring Company’s adoption of Multi-sided Platforms as a Retail strategy
2022-01-01 Marrucci, Anna; Marzi, Giacomo; Ciappei, Cristiano; Vianelli, Donata
Effects of country of origin and importers’ innovativeness in new product trials
2022-01-01 Pegan, G.; Reardon, J.; Vianelli, D.
What contributes to locavorism as a consumer ideology?
2022-01-01 Balzano, M; Vianelli, D
Marketing internazionale. Strategie, principi e applicazioni
2022-01-01 Alon, Ilan; Jaffe, Eugene D.; Luceri, Beatrice; Prange, Christiane; Vianelli, Donata
Multi-sided Platforms Adoption in Manufacturing Companies Supply Process: a Configurational Approach
2022-01-01 Marzi, Giacomo; Marrucci, Anna; Vianelli, Donata; Ciappei, Cristiano
Multi-sided Platform Adoption: Evidences from Manufacturing Companies
2022-01-01 Marzi, Giacomo; Marrucci, Anna; Vianelli, Donata; Ciappei, Cristiano
SNAIDERO in Cina: quale strategia di entrata per valorizzare l'innovazione e il design italiano
2022-01-01 Bortoluzzi, Guido; Chiarvesio, Maria; Vianelli, Donata
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile